söndag 14 februari 2010

Is this a kissing book?

Man kan ju börja undra - men nu är vi faktiskt framme vid finalen. För: This is Valentine's, this is Valentine's, chocolates scream in the dead of night... Vinnare + runners-up från semifinal ett och två, vinnare från uppsamlingsheatet -

Who would win in a kissing contest?

Captain Jack Harkness & Ianto Jones











Han Solo & prinsessan Leia Organa











Captain Jack Harkness & Captain Jack Harkness






Buffy Summers & Angel








Buffy Summers & Spike

10 kommentarer:

Captain Fluffles sa...

Nu fick till och med jag Valentine's Day känsla :)

Och min röst kommer att läggas på Jack och Ianto. *suck* De är ju så fina ihop!

Tack för trevliga röstningsomgångar!

Fia sa...

Folk har bra smak :)

Anonym sa...

ojoj, Svårt att välja mellan Captain Harkness & Harkness eller Captain Harkness & Ianto Jones....

men eftersom Ianto Jones inte längre är med oss så röstar jag nog Captain Harkness & Ianto Jones.

Anonym sa...

Jag säger bara Han och Leia. Heteronormativt men ack så klassiskt romantiskt.

Anonym sa...

Sorry, mitt namn är Scifibloggen, inte Admin.

Anonym sa...

Spuffy <3

Susanna B sa...

Jack och Ianto. *strör utklippta hjärtan omkring sig* Här skall pimpas!

Momiji sa...

Captain Jack & Captain Jack fick min röst, men Han Solo och Leia hade varit mitt andraval om man hade fått rösta två gånger. :)

Bangel sa...

Buffy och Angel. Alltid.

Andreas sa...

Med tanke på hur den här omröstningen går så är det ju märkligt att inte Cpt Jack & Cpt John fick bättre resultat...