tisdag 21 oktober 2008

Karnevalen närmar sig!

Mer om vårt ettårsjubileum! Som sagt har vi öppet 11-16 nu på söndag 26 oktober för att fira.

Maskeradtävlingen pågår från att vi öppnar fram till klockan tre, då vi ska försöka avgöra vem som har vunnit, vilket strax därefter presenteras. Samma vinster som för teckningstävlingen: Första pris 250 kr, andra pris 100 kr. Och äran naturligtvis!!

Under hela jubileumshelgen, fredag 24/10 - söndag 26/10, erbjuder vi köp 4 betala för 3 på all pocket och manga!! Vi bjuder på den billigaste. (Gäller bara i Malmöbutiken.)

Program för söndagen:
11.00 Vi öppnar
12.00 Vinnarna i teckningstävlingen presenteras
13.00 Releasepartyt för Star Men börjar. Stand-up Science Fiction beräknas börja ca 13.30.
15.30 ca Vinnarna i maskeradtävlingen presenteras

Å andra sidan tror vi inte ett ögonblick på att det redan har gått ett helt år. Det har nog med krökningen av rumtiden att göra. Men det är väldigt skönt att det inte ser ut så här längre:

Ett tag såg det väldigt tomt ut...
Men lyckligtvis (pfft) hade boklassen börjat komma redan innan vi fick hyllorna....
Men vi fick upp allting!
Pust, kort sagt. Jolly Roger högt för mina oslagbara styrmän och gastar som gjorde det möjligt!!
/Cap'n Karin

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Jag bor för långt bort så jag kan inte ta mig dit på söndag! *snyft* Får kura ihop mig vid datorn och sfbok.se istället... kan leta fram mina myhetstidningar. :) Det piggar upp lite.